Sunday, August 14, 2011

.::Hari Yang Ditunggu::.

Semalam genap Siti Khadijah meninggalkan ummi dan abah..setiap kali teringat ummi akan terasa sebak tapi ummi cuba gagahkan juga perasaan ini..dan hari ni 14/08/2011 hari yang sepatutnya sayang menemui ummi dan abah..hari yang sepatutnya sayang menjengah dunia, berada bersama2 dengan ummi dan abah..sepatutnya hari ni mungkin ummi dan abah berasa cuak dan kelam kabut kerana hari ni nak menyambut kehadiran sayang..mungkin ummi dah hebahkan kepada sedara mara sumer tentang kelahiran sayang, mungkin di saat ini ummi sedang memeluk sayang, mencium dan membelai sayang..malah mungkin sekarang ini ummi sudah upload gambar2 sayang kat FB untuk tatapan semua orang..tapi apakan daya, semua tu takkan berlaku..Tuhan telah mentakdirkan bahawa ummi takkan mengecapi semua tu..Tuhan lebih menyayangi sayang dan telah menjemput sayang terlebih awal...ummi redha, seredha2nya walaupun hati ummi sakit..

tadi petang ummi singgah ziarah sayang, dua kali dah ummi ke sana..ummi tak penah menangis..tapi dalam hati ummi terasa sebak..ummi tak nak menangis ketika ziarah sayang..sebab ummi tak nak sayang turut bersedih..ummi nak gembira2 jer bila ziarah sayang..ummi tengok sebelah sayang dah ada tiga kawan baru sayang..tenang lah dan bergembira bersama mereka di SANA yer..ummi akan sentiasa doakan..



note: walaupun kamu tiada di sisi, tapi sentiasa di hati ummi..insyaAllah kita akan bertemu...Al-Fatihah

3 comments:

  1. Sabar byk2 dear... kite same2 doa anak kite mneunggu kite di sana...

    ReplyDelete
  2. Semoga bidadari syurga kita bahagia dsana.....

    ReplyDelete
  3. salam..sye juga IUD mase kandungan dah 8 bulan. due date sye pd 19/8/2011, tp Allah dah ambik balik hak dia..saye Redha ats ujian ini..semoga anak2 kite bahagia di SANA menunggu ibu2 nya..

    ReplyDelete